Dilemma

2015. április 18. 20:35 - AvPlaten

Valamivel több, mint két hónapja írtam arról, hogy elmaradt a csoda. Aztán éppen a nagyhéten, megtörtént a csoda, és hirtelen gyökeresen megváltozott az életem, az életünk. Hamarosan másik városban, másik országban folytatjuk, míg abból a városból, ahol két évtizedet töltöttem, sokan elmentek már.

Ezekről már írtam egyszer. A nagy dilemmám most, hogy hogyan tovább ezzel a bloggal? Az önkifejezés, a történések megörökítése iránti igényem nagy. A görög héroszok a legjobban nem az ellenségtől és a véres csatáktól féltek, hanem attól, hogy feledésbe merülnek.

3.JPG

Ugyanakkor nyilvánvaló az is, hogy ennek a blognak az olvasottsága igen csekély. Nem lenne ez akkor se másképp, ha hetente többször vagy naponta írnék. A kirabiyaka népszerűségét utolérni úgyse tudom, persze az az időszak a blogok aranykora volt. Meg akkoriban gyakran jártunk kommentelni és olvasgatni máshova, hogy mások is rákapjanak a blogunk olvasására. Jelenleg a tumblr olyan népszerűségű, mint korábban a blogok voltak (legalábbis azt látom, hogy a jelenleg huszonévesek itt vannak leginkább jelen). Így pedig az egész olyan, mintha egy hengerbe zárva, a falra írt jeleimet saját magam betűzgetném és olvasnám állandóan újra (ez a hasonlat Gottfried Benntől származik). 

Tehát jelenleg ott tartok, hogy keresem a megfelelő formát ahhoz, hogy megörökítsem azokat az élményeket és benyomásokat, amik új lakóhelyemen érnek majd. Hisze mégsem kezd az ember olyan gyakran új életet... 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://woed.blog.hu/api/trackback/id/tr997378998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rás · http://ras2.blog.hu 2015.04.18. 22:25:36

Nekem persze fontos a blogod, de én - be kell látnom - csak egy (1) ember vagyok. Úgyhogy inkább azzal érvelek, hogy neked is az, sőt leginkább neked. Persze, új élet, értem én, de a régit nem tudod kiradírozni; a körülményeid változhatnak gyorsan, alapvetően, de te magad csak lassan, a múltat is megőrizve. Ennek egyik, talán tényleg nem a legfontosabb dokumentuma a blog - a Kirabiyakától a WÖD-ig.

AvPlaten · http://woed.blog.hu/ 2015.04.19. 15:42:07

@rás: Nem arról van szó, hogy bármit ki akarnék radírozni. A megfelelő edényt keresem, hogy felfogjam benne az élet folyamát. Kicsit nagyobb közönségre vágynék talán. De biztos, hogy valamilyen kifejezési forma lesz... és te tudni fogsz róla ;)

rás · http://ras2.blog.hu 2015.04.19. 15:48:05

@AvPlaten: " A megfelelő edényt keresem, hogy felfogjam benne az élet folyamát. " Ez szép, talán regényt kéne írnod. :)
süti beállítások módosítása